miercuri, 25 aprilie 2012

Defectiuni la periferice

Da, este adevarat ca exista si apar des defecte la periferice (mause, tastatura, etc.). Am intampinat si eu astfel de probleme da vechiul meu mouse, o problema de cablu ros din cauza uzurii (frecarii) de masa de birou unde lucram cu el, problema a fost analizata si reparata prin taierea cablului si imbinarii firelor dinou si banda izolatoare care a tinut mult si bine pana ce dinou s-a frecat si rupt in alta parte si dinou aceeasi metoda am aplicat, acuma am cumparat un mouse now la care am intampinat o problema minora (cand apas usor pe butonul stang in loc de a da un click el executa 2 click-uri) nu stiu de la ce a aparut si cum sa o rezolv nu cred ca o sa il desfac pentru ca am gasit o solutie de a apasa mai tare pe buton pentru a executa doar un click La tastatura inca nu am intampinat probleme si nici nu doresc pentru ca nu sunt mari sansele de ale reface si probabil o sa trebuiasca sa o schimb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu